piątek, 14 października 2011

Bananowiec troszkę inny

Składniki

SERNIK NA ZIMNO:
 500 g zmielonego twarogu ( ja kupuje gotowy już zmielony );
 cukier ( ja wsypuje na oko);
 2 galaretki (dowolny smak);
 
MASA BANANOWA:
2 galaretki;
4 lub wiecej bananów (ja daję na oko);
1 żółtko;
15 dag masła
cukier waniliowy

DO DEKORACJI:
banan
galaretka



Przygotowanie

sernik:
wcześniej przygotować sobie obie galaretki, żeby mogły wystygnąć ( z 400 ml gorącej wody)
Ucieramy Ser z cukrem następnie dodajemy galaretkę. Jak się już połączy wszystkie składniki wlewamy do tortownicy i wstawimy do lodówki.
kiedy już stężeje można przygotowywać masę bananową.
galaretkę rozpuścić w 2 szklankach gorącej wody i wystudzić.
 Banany obrać i pokroić. Żółtko utrzeć z masłem i cukrem waniliowym. Połączyć banany i żółtko z tężejącą galaretką, Następnie polać na wcześniej już przygotowaną masę serową
Na koniec rozpuścić w jednej sklance 1 galaretkę i polać . Ja jeszcze na wierzchu układam banan pokrojone w plastry.

życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz