piątek, 18 maja 2012

Ciacho Basia mojej Mamy

Składniki


1,5 kg jabłek
1,5 szklanki cukru
2 cukry waniliowe
6 jajek( zółtek)
1,5 masła
3 galaretki( smak wg uznania)
biszkopty
krem karpatka

















Przygotowanie

Zóltka utrzeć z cukrem i cukrem waniliowym.następnie dodać masło i nadal ucierać.Kolejno dodać starte na grubych oczkach jabłka( wcześniej odcisnąc sok).Calosc miksować jeszcze przez chwile .




Dno blaszki( ja robiłam na dużej) wyłożyćbiszkoptami lub upiec biszkopt wg sprawdzonego przepisu.Nałoyc masę i wlożyć do lodówki.



Kolejno przygotować masę karpatkową wg przepisu na opakowaniu lub samemu przygotować budyniową.


Dodać masę karpatkową do do ciasta
Galaretki przygotować,tężejące dodać do przygotowanego ciacha.Wstawić do lodówki najlepiej na noc.

Niestety nie miałam cierpliwości i zaczełam degustacje jak galaretka była w fazie płynnej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz