środa, 23 listopada 2011

Sałatka pasta z tuńczyka i kaszy

Składniki

2 puszki tuńczyka w oleju
woreczek kaszy jęczmiennej
musztarda delikatesowa
kukurydza
jogurt naturalny
pieprz, sól




Przygotowanie

kaszę ugotować i ostudzić
dodać tuńczyka i pół puszki kukurydzy
wymieszać łyżkę musztardy i dwie łyżki jogurtu naturalnego (gestego, np z firmy Bakoma)
wymieszać sos z kaszą i tuńczykiem
dodać do smaku pieprzu bądź też soli

ilość musztardy i jogurtu jest uzależniona od preferowanych smaków:) każdy najlepiej musi wyszukać swoje proporcje

kiedy dostałam ten przepis (jako sałatkę z tuńczyka) ..........dziwne dla mnie wydawało się pomieszanie kaszy z tuńczykiem a jeszcze dziwniejsze musztardy z jogurtem .......ale mile się zaskoczyłam! Jest to DOBRE:)
napisałam w opisie "Pasta z tuńczyka i kaszy", gdyż dla mnie osobiście bardziej pasuje to na pastę na chleb...niż jako sałatka....ale można także takie danie podać jako sałatkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz